.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداری حقوق شهروندی را رعایت نمی کند
یک سوال از شهردار و مسئول اداره فرهنگی شهرداری ساری

چند روز پیش حوالی ساعت 15 که از محل کار به خانه می رفتم، تابلوهای بزرگ تبلیغاتی بر روی داربست های عظیمی که در خیابان های فرهنگ و قارن نصب شده بود، توجه مرا به خود جلب کرد.
روی این تابلوها، تبلیغات برگزاری جشنی از سوی موسسه صالحین ودوسازمان تابعه شهرداری نصب شده بود، با خود گفتم : «چطور زیباسازی شهرداری اجازه نصب تابلوهای تبلیغاتی در این اندازه ها را داده است؟»ان هم برروی داربست!
وقتی تابلو را به طور کامل خواندم دیدم انتهای تابلو نوشته شده است : «با حمایت شهرداری....»
تعجب کردم، برنامه ای که شهروندان برای حضور در آن باید برگه ورود خریداری کنند، شهرداری از آن حمایت می کند؟ خوب البته بسیاری از برنامه ها با حمایت بعضی سازمان ها و نهادهای دولتی و موسسه های غیردولتی برگزار می شود، این هم می تواند یکی از آن برنامه ها باشد و چگونگی برگزاری آن از حوزه وظیفه و مسئولیت من به عنوان یک کارمند ساده، خارج است؛ اما آنچه که ذهن من را به خود مشغول کرد، منجر به یادآوری موضوعی شد، که در نهایت باید از شهردار مرکز استان و مسئول اداره فرهنگی شهرداری ساری سوالی را در این مورد بپرسم.والبته اگر شورای شهر ساری خود را به عنوان یک نهاد نظارتی بداند میتواند پاسخی روشنی به افکار عمومی بدهد.
کمتراز 2 سال پیش، وقتی هیات های مذهبی شهرستان ساری اقدام به نصب بنر هایی انهم کوچک در سطح شهر کردند، شهرداری ساری نسبت به جمع آوری آنها اقدام کرد.وان روز این مسئله رسانه ای نیز شده بود وگله هیت های مذهبی را نیز در پی داشت
دلیل شهرداری هم این بود که زیباسازی شهر مخدوش می شود.
حال جناب آقای شهردار! اعضا محترم شورای شهر ساری که نقش نظارتی خود را خوب !!!!!!!!!!انجام می دهید
به عنوان عضو یکی از هیات های مذهبی ساری و شهروند مرکز استان سوالی دارم، چگونه است که اطلاع رسانی به شهروندان از راه نصب تابلوهای تبلیغاتی در خصوص برنامه های مذهبی زیبایی شهر را تهدید می کرد اما این تابلوهای بزرگ تجاری که به بهانه جشن انهم سود کلانی جیب بر گزار کنندگان ان سرازیر می شود زیبایی شهر را دوچندان می کند؟
چه شهری! شهری که هر قدمش دکه وتابلو داربست ووو
مسئول اداره فرهنگی شهرداری!
آیا اینگونه قرار است شهرداری رعایت نظم، قانون و حفظ حقوق شهروندی را فرهنگ سازی کند؟
نمی دانم این یک بام و دو هوا بودن ها تا کجا ادامه دارد!!!
شهرداری به عنوان نهادی که در مدیریت شهری باید الگوی رعایت حقوق شهروندی باشد، خود این حق قانونی را زیر سوال می برد، نکته ای که نباید گمان کرد از اذهان عمومی دور می ماند.
شهروندان به همه رفتارها، فعالیت ها و ... آگاه هستند.ووای بر ان روزی که ...

عارف حسینی ، شهروند ساروی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیروس 24 ارديبهشت 1391
برادر ،برگزارکننده مراسم رضا چوپانی از بستگان دامادی می باشد ،رانت برادر ،رانت
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
شهرداري ساري هويت ساري رو به تاراج برده . آقايون شوراي شهر به خدا اگه شهردار و عزل نكنيد . هيچ كدام از سارويها دوره بعد به شما راي نمي دهند . كاري كه مردم قائمشهر با نمايندگان سابق خودشون كردن . ابنم خط - اينم نشون $ . ببينيد كي گفتم .
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
چرا بیخود به نماینده اول ساری تهمت می زنید اقای نقیبی مگه ریس شورا ساری نیست توی این شهر قدم نمی زند نمی بیند این داربست ها نمی دانیم چرا هرچی ادم های.........دور وبر این اقا هستن ان طوری که ما شنیدیم با حمایت ایشان این داربست ها در سطح شهر نصب شده شما انتظار دارین اقای نقیبی این افراد را ول کند هیت های مئهبی را بچسبد ای بابا رمدانی جان چقدر ساده ایی بیا شورا وچهره خیلی ها را باز کن شهر از دست اینها خسته است
hh 24 ارديبهشت 1391
آقای حسینی ظاهرا مطالببی که نوشتی یکطرفه به میدان رفتی هیات های مذهبی مسابقه خیمه زدن را درست در مرکز شهر با صدای دلخراش بلند بلندگوهایشان موجب آزار مردم شدند جو گیر نشو این حاج عباس رمدانی مطلب نداره حرفهای بچه گونه شما رو زده وشمایک مقدار در نوشتن مطلب وقار کلمات را حفظ مطالبی که بدرد مردم بخورد ببنویسید - حاجی پور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.